داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

شکست استقلال مطهری را بیمه می کند

  • کد خبر: ۲۲۵۱۴۹
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
شکست استقلال مطهری را بیمه می کند
سرمربی تراکتور به دنبال جلب اعتماد هواداران و مالک تیمش است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه تراکتور نتوانست برای حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت این تیم مجوز بگیرد و فعلا مجبور است با حمید مطهری ادامه دهد.

مربی که سابقه سرمربیگری در نساجی مازندران را هم داشت اما باز هم تصمیم گرفت به عنوان دستیار کنار یحیی کار کند. در شرایط فعلی همه امیدهای تراکتور به قهرمانی در جام حذفی یا سومی در لیگ است تا بلکه بتواند سهمیه آسیایی بگیرد. در این میان مطهری اگر بتواند خواسته مالک باشگاهش و همچنین هواداران تراکتور را برآورده سازد احتمال اینکه در صورت عدم صدور مجوز یحیی در این تیم ماندنی شود زیاد است.

 در همین راستا نتیجه بازی این هفته تراکتور با استقلال در سرنوشت مطهری تاثیرگذار خواهد بود. شکست استقلال در این مسابقه می تواند مطهری را در تبریز بیمه کند و خلاف این مسئله هم می تواند اتفاق بیفتد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->